VŠE O NÁKUPU

Jak si vytvořím objednávku?

 

Vytvoření objednávky je velmi jednoduché. Po kliknutí na vybraný produkt se přesune do košíku. .

Po vložení všech produktů se do Vaší objednávky dostanete kliknutím na položku , která se nachází v pravé horní straně webu. Po kliknutí na košík se vám zobrazí shrnutí objednávky. Následně, v dalším kroku, si vyberete preferovaný způsob platby a dopravy.

Posledním krokem k uskutečnění objednávky je vypsání fakturační adresy a dalších údajů potřebných pro její dokončení. V případě, že si přejete doručit balík na jinou adresu, než je fakturační adresa, stačí kliknout na možnost . Následně se Vám zobrazí možnost vyplnění dodací adresy.

Pokud jste u nás již registrován, stačí když se přihlásíte a všechny Vaše údaje se doplní automaticky.

Kliknutím na položku se vytvoří objednávka, dostanete potvrzovací e-mail o jejím uskutečnění a můžete se těšit na Váš balíček.

 

Musím se registrovat, když si chci nakoupit?
 

Pro vytvoření objednávky není třeba se u nás registrovat.

Registrace má ale mnoho výhod, například sledování stavu aktuální objednávky, předem vyplněné údaje při tvorbě nové objednávky nebo možnost odběru newsletterů s nejnovějšími informacemi.

 

Máte kamenné obchody? 
 

DAZLE.cz je internetový obchod a nedisponuje žádnými kamennými prodejnami. 

 

Mohu změnit objednávku?
 
Pokud není Vaše objednávka zabalená, je v ní možné změnit tyto údaje: fakturační adresa, dodací adresa, e-mail, telefonní číslo. Zároveň je možné, do tohoto stavu, stornovat produkty, případně celou objednávku.
Pokud máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář. Rádi Vám poskytneme informace, zda je ještě možné upravit Vaši objednávku.
Nicméně, pokud jste objednávku uhradili prostřednictvím platební brány Shoptet Pay, doobjednat nebo vyměnit zboží v ní už nedokážeme.
 
 
Je možné sloučit více objednávek?
 

Pokud máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás buď přes kontaktní formulář , nebo nám napište na email . Rádi Vám poskytneme informace, zda je ještě možné upravit Vaši objednávku.

 

Mohu objednávku zrušit?
 

Storno objednávky je možné, pokud ještě zboží nebylo zabaleno. Objednávku nebo jednotlivé produkty z ní lze zrušit odesláním čísla objednávky, společně s požadavkem přes tento formulář. 
Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu převzetí. V případě nepřevzetí zboží budete vyzváni k úhradě nákladů spojených s doručením. V případě zájmu o opětovné zaslání nepřevzané objednávky Vám bude účtován poplatek za dopravu dle Vámi zvolené varianty přepravy.

 

Jak můžu objednávku zaplatit?
 

Vaši objednávku můžete uhradit způsoby:

platební kartou - přímo při objednání zboží, prostřednictvím platební brány Shoptet Pay, převodem na účet, nebo dobírkou - v hotovosti, platební kartou při doručení na výdejní místo.
 
 
Jak zjistím stav mé objednávky?

 

V případě, že jste u nás již zaregistrován, tak cestu objednaných produktů můžete sledovat v historii objednávek.

Pokud nakupujete bez registrace, napište nám a zašleme Vám sledovací číslo zásilky.

 

Nedostal jsem potvrzení o své objednávce.

 

Pokud Vám nepřišlo potvrzení k vytvořené objednávce, mohlo se stát, že jste při jejím vyplňování chybně zadali Vaši e-mailovou adresu. Případně mohla být zpráva zařazena mezi spam (nevyžádanou poštu) nebo mezi reklamu. Prosíme Vás o kontrolu těchto složek ve Vaší e-mailové schránce.

Pokud se Vám i tak nepodařilo najít potvrzení objednávky, kontaktujte nás přes kontaktní formulář. Rádi Vám toto potvrzení pošleme dodatečně.

 

Jak mohu uplatnit kupon v objednávce?
 

Pokud máte vloženy do košíku všechny produkty které chcete, klikněte na košík vpravo nahoře. Zobrazí se Vám shrnutí objednávky, pod kterým se nachází okénko s textem PŘIDAT SLEVOVÝ KUPÓN. Do tohoto okénka vepíšete Váš kupón a kliknete na položku . Z ceny objednaného zboží se Vám automaticky vypočítá sleva, o kterou se poníží celková cena Vaší objednávky.

 

Mohu si kupon uplatnit i dodatečně?
 

Zapomněli jste použít svůj slevový kupon při potvrzení objednávky? Nevadí, kontaktujte naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář. Rádi Vám pomůžeme s dodatečným uplatněním slevy.

Pokud jste za objednávku zaplatili kartou online prostřednictvím Shoptet Pay, či rychlým převodem, kupon nelze dodatečně vložit do objednávky a uplatnit slevu. Přesto nás neváhejte kontaktovat, najdeme spolu alternativní řešení.

 

Máte jinou otázku? Sem s ní, rádi Vám odpovíme.