REGISTRACE

Jak se zaregistruju?
 

Registrace u nás je velmi jednoduchá a rychlá. Stačí Vám k ní jen pár údajů.

Po kliknutí na odkaz se Vám zobrazí registrační formulář, kde stačí vyplnit Vaše základní údaje a registrace je dokončena.

S těmito údaji se kdykoliv dostanete do Vašeho zákaznického účtu, kde můžete sledovat stav Vašich objednávek.

 

Neumím se přihlásit do svého účtu. Co mám udělat?
 

Jedním z nejčastějších důvodů, proč se nelze přihlásit do uživatelského účtu, je nesprávně zadaný e-mail nebo heslo.

Pokud jste zapomněli heslo, tak se nemusíte bát. Prostřednictvím Vaší e-mailové adresy, která byla uvedena při registraci Vám dokážeme vygenerovat nové heslo. Stačí kliknout na tento odkaz a zašleme Vám nově vygenerované heslo.

Pokud jste u nás poprvé a není možné použít Vaši e-mailovou adresu, tak neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář.

 

Zapoměl jsem heslo, nechal jsem si poslat nové, ale nic mi nepřišlo.
 

Nově vygenerované heslo je zasíláno na e-mailovou adresu, která byla uvedena při registraci. Většinou se ale stává, že zpráva bývá zařazena mezi spam nebo reklamu, zkuste zkontrolovat, zda se Vám do těchto složek e-mail nezařadil - odesílatel DAZLE.

 

Musím se zaregistrovat když chci nakoupit?
 

Pro vytvoření objednávky není třeba se u nás registrovat.

Registrace má ale mnoho výhod, například sledování stavu aktuální objednávky, předem vyplněné údaje při tvorbě nové objednávky nebo možnost odběru newsletterů s nejnovějšími informacemi.

 

Máte jinou otázku? Sem s ní, rádi Vám odpovíme.