Novinky

REKLAMACE

Reklamace zbožíJak reklamuji zboží?

Něco není v pořádku s Vaším produktem? Objevila se Vám na produktu nějaká chyba, která nebyla způsobena nevhodným používáním? Nevadí, na každé zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců a Vy nám tak můžete poškozený kousek poslat zpět formou reklamace.

Před odesláním balíku Vás prosíme o vyplnění formuláře Reklamace zboží, kde najdete všechny informace potřebné k reklamaci. Ve formuláři je nutné vypsat produkt, který chcete reklamovat a uvést důvod reklamace.

O doručení zboží, jakož i o průběhu reklamace, Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

 

Jak rychle vyřídíte reklamaci?
 

Každou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, abyste nemuseli zbytečně dlouho čekat. Standardní doba vyřízení reklamace je do 30 dnů od doručení zboží na reklamační oddělení.

 

Na jakou adresu mám zaslat zboží?
 

Zboží můžete vrátit do 60 dnů od data převzetí balíčku. 

Adresa pro vrácení se Vám zobrazí ve formuláři Reklamace zboží . 

 

Máte jinou otázku? Sem s ní, rádi Vám odpovíme.